Dag 9 - Visalia > Marina - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van GiHa - WaarBenJij.nu Dag 9 - Visalia > Marina - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van GiHa - WaarBenJij.nu

Dag 9 - Visalia > Marina

Door: GiHa

07 Juli 2015 | Verenigde Staten, Marina

Vandaag startten we onze dag met een reis terug naar de kust, namelijk Marina. We ontbeten weer in het naastgelegen restaurant en vertrokken voor een rit van ruim drie uur rijden.
Het landschap tijdens de rit wisselde af van uitgestrekte vlakten met landbouw naar delen gebergte, waar de wegen glooiend doorheen lopen. Halverwege zijn we even gestopt voor een sanitaire pauze en een bak koffie.

Om drie uur arriveerden wij bij ons nieuwe motel 'Motel 6 - Monterey/Marina' en hebben we de rest van de middag wat gerelaxed, wat dingen uitgezocht en geregeld en een wasje gedaan.
Eind van de middag zijn we even naar de kust gereden (nog geen 5 min. rijden). Er waren nog wat mensen te vinden op het strand, maar in de zee was niemand te bekennen.
Het water zal vast nog aan de frisse kant zijn voor 's avonds. De temperatuur hier in Marina is dan ook een stuk lager, namelijk zo'n 23 graden Celcius. Verder staat er (uiteraard) meer wind dan op de voorgaande twee locaties, welke meer in het binnenland gelegen waren.

Zojuist teruggekomen van een hapje eten bij Taco Bell en het halen van een bak Chai Latte en een bak verse koffie.

Om het verslag niet te lang te maken, besluiten we het hier maar bij te laten.

• 08 Juli 2015 - 07:23

Eefje:

Lekker aan de zee terug, dat klinkt goed.
    En wat geweldig, die berenfoto's!

Epje